4 érv egy online ügyfélportál mellett, ahol láthatjuk a biztosításainkat

gépjármű biztosítás

A biztosításainkat számos módon kezelhetjük. A legtöbben talán nem is foglalkoznak velük, csak akkor, amikor megkötik őket, valamint amikor fizetik a rendszeres összegeit. Ugyanakkor egyre nagyobb igény mutatkozik arra, hogy látható legyen egyetlen felületen az összes biztosításunk minden adatával együtt.

Tökéletes megoldás erre egy jól megtervezett és összeállított online felület. Nézzük, milyen érvek szólnak emellett!

1. Egy online ügyfélportálon egyben láthatjuk a biztosításainkat

Amennyiben jól van felépítve, akkor egy online felület, ahol minden biztosítási szerződésünk szerepel, nagyon hasznos tud lenni. Persze ehhez átláthatónak, logikusnak és könnyen kezelhetőnek kell lennie.

Legyen feltüntetve rajta minden termékünk, legyen az élet-, lakás- vagy gépjármű biztosítás. De ne csak azt lássuk, hogy vannak, élők-e vagy töröltek. Minden adatuk kerüljön feltüntetésre: szerződésszám, kockázatviselés kezdete, díjfizetés gyakorisága és összege, stb.

Ha mindez kiegészítésre kerül azzal, hogy online kezdeményezhető lesz a személyes adatokban bekövetkezett változások módosítása, akkor közel tökéletes lesz a felület.

2. Online kárbejelentés és kárrendezés

Napjainkban már alapelvásárnak számít, hogy a lehető legtöbb dolgot intézhessük el az otthonunk kényelméből vagy útközben úgy, hogy elég legyen hozzá az okostelefonunk is.

Ez épp ilyen egy biztosítási káresemény esetén is. Nem akarunk sorban állni, sem várakozni. Azonnal be szeretnénk jelenteni a káreseményt, ami történt velünk. Egy jó online ügyfélportál képes ezt az igényt is kielégíteni, bármikor lehet rajta új káreseményt bejelenteni, szinte pillanatok alatt.

Ráadásul ha már van folyamatban lévő kárrendezésünk, akkor a bejelentéstől a kifizetésig nyomonkövethetjük a történéseket, a különböző státuszokat, ahol éppen tart az ügyünk. Láthatjuk, hogy lezárták-e már vagy még aktív az ügyünk, és a hiánypótlásokat is elektronikus formában lehet feltölteni dokumentum vagy fénykép formájában.

3. Online bankkártyás díjfizetés

Mivel látjuk az összes biztosítási termékünk részletes információit, többek között az esedékességi idejüket és a fizetendő díjakat, így logikus, hogy az online felületen keresztül kezdeményezhessük a befizetéseinket is.

Ez ismét egy ügyfélközpontú, gyors és nagyon kényelmes megoldás, amire sokan tartanak igényt, mivel egyre többen fizetnek készpénz nélkül. Így pillanatok alatt rendezhetünk akár több terméket is.

Fontos azonban, hogy utólag is visszanézhető legyen minden befizetés ideje és összege. Az már extra szolgáltatás, hogy akár a gyakoriságot és a fizetési módot is itt módosíthassuk. De mindenképp hasznos funkció, ha van ilyen.

4. Biztonság csúcsra járatva!

Egy online ügyféportálnál kifejezetten fontos a biztonság kérdése. Egy jól védett felületnek kell lennie, ahonnan nem jutnak ki a személyes adataink, ahol nem férnek hozzá illetéktelenek.

Ha egy online ügyfélportál ezeknek megfelel, akkor az egy garantáltan kiváló felület!

Kép forrása: Unsplash.com

Hirdetés (X)